NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 11:11Oprindeligt skrevet af: wukhang🙁 Dunleavy skadet igen.
Skade på samme knæ der holdte ham ude 34 kampe
🙁 Dunleavy skadet igen.
Skade på samme knæ der holdte ham ude 34 kampe
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 11:56Oprindeligt skrevet af: bozzyAnother one hits the dust... :emb Lige når holdet igen så ud til at være på ret køl, så bliver Al Jefferson skadet. Dog er det uvidst om hvilket omfang skaden har...
Når man nu måske har den bedste frontcourt i NBAIKL med Artest, Camby og Al Jeff, så er dræner det én virkelig for energi at det er så få kampe de har fået lov at være friske samtidig.
Another one hits the dust... :emb Lige når holdet igen så ud til at være på ret køl, så bliver Al Jefferson skadet. Dog er det uvidst om hvilket omfang skaden har...
Når man nu måske har den bedste frontcourt i NBAIKL med Artest, Camby og Al Jeff, så er dræner det én virkelig for energi at det er så få kampe de har fået lov at være friske samtidig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 12:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Stop med at pive.
Kirilenko, Bynum og Blatche er på skadeslisten her. Altimens Baron stadig spiller for begrænset omfang og også Hawes, JoJo, Marion og Balkman har siddet ude i nogle af deres seneste 10 kampe.
Det er såååå fedt!
Stop med at pive.
Kirilenko, Bynum og Blatche er på skadeslisten her. Altimens Baron stadig spiller for begrænset omfang og også Hawes, JoJo, Marion og Balkman har siddet ude i nogle af deres seneste 10 kampe.
Det er såååå fedt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 12:20Oprindeligt skrevet af: HrNilssonNu har jeg jo rent faktisk groet mig lidt af et skæg, specielt siden det billede der er her på siden, som er fra...05 tror jeg. Men et rigtig Stache, det får jeg sgu nok aldrig.
Jeg krydser fingre for, at Ellis bliver tradet her ved trading deadline, så længe der er så mange wannabe shooting guards hos Golden State, finder han da aldrig tilbage til sit gamle jeg.
Nu har jeg jo rent faktisk groet mig lidt af et skæg, specielt siden det billede der er her på siden, som er fra...05 tror jeg. Men et rigtig Stache, det får jeg sgu nok aldrig.
Jeg krydser fingre for, at Ellis bliver tradet her ved trading deadline, så længe der er så mange wannabe shooting guards hos Golden State, finder han da aldrig tilbage til sit gamle jeg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 14:20Oprindeligt skrevet af: Miller31Ellis for Kirilenko = Ja tak!
AK hos Nelson kunne være for sweet! 😉 hehe.
Ellis for Kirilenko = Ja tak!
AK hos Nelson kunne være for sweet! 😉 hehe.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 14:30Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMan kunne også forestille sig Amar'e til Warriors for Ellis + whatever. GS har jo i høj grad brug for noget størrelse (selvom jeg personligt er godt tilfreds med at Biedrins har alle reboundmulighederne for sig selv)
Man kunne også forestille sig Amar'e til Warriors for Ellis + whatever. GS har jo i høj grad brug for noget størrelse (selvom jeg personligt er godt tilfreds med at Biedrins har alle reboundmulighederne for sig selv)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. februar 2009, 17:09Oprindeligt skrevet af: HrNilssonDet er da meget muligt, specielt når man tænker på at Warriors har sig et særdeles interessant førsterunde pick, som de kan få en del for.
Ellis + Randolph + førsterunde pick lidt salary fill
for
Amare og Phoenix pick.
Det ville sgu ikke være helt af vejen tror jeg.
Det er da meget muligt, specielt når man tænker på at Warriors har sig et særdeles interessant førsterunde pick, som de kan få en del for.
Ellis + Randolph + førsterunde pick lidt salary fill
for
Amare og Phoenix pick.
Det ville sgu ikke være helt af vejen tror jeg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. februar 2009, 0:02Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
Another one hits the dust... :emb Lige når holdet igen så ud til at være på ret køl, så bliver Al Jefferson skadet. Dog er det uvidst om hvilket omfang skaden har...... og det var så et overrevet korsbånd...
I øvrigt en god søndag for mig..
Ser man bort fra Brewer, var det sådan set fantastisk..
Nash: 15-3-21-1-0
Odom: 28-17-2-0-1
Manu: 19-3-3-3-1
Dwight: 30-16-1-3-2
bozzy skrev:
Another one hits the dust... :emb Lige når holdet igen så ud til at være på ret køl, så bliver Al Jefferson skadet. Dog er det uvidst om hvilket omfang skaden har...
... og det var så et overrevet korsbånd...
I øvrigt en god søndag for mig..
Ser man bort fra Brewer, var det sådan set fantastisk..
Nash: 15-3-21-1-0
Odom: 28-17-2-0-1
Manu: 19-3-3-3-1
Dwight: 30-16-1-3-2
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2009, 10:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg det var så Odom med en 19-19 kamp... om jeg kan forstå at ingen andre gad eje ham :noidea
Og det var så Odom med en 19-19 kamp... om jeg kan forstå at ingen andre gad eje ham :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. februar 2009, 10:24Oprindeligt skrevet af: bozzyHva snakker du om Kurt ??? Odom er jo en helt anden når Bynum er ude... Jeg gad godt ha' ham. Men må indrømme at hans 14 mill (eller hva han koster) var lige lovligt meget for de fesne stats han gav før Bynums skade,
Hva snakker du om Kurt ??? Odom er jo en helt anden når Bynum er ude... Jeg gad godt ha' ham. Men må indrømme at hans 14 mill (eller hva han koster) var lige lovligt meget for de fesne stats han gav før Bynums skade,