Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 210 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Så er æresporten så småt hamret færdig og sat op i Casa Ravn.

4 cats er vundne, og selv hvis GangStars kom styrtende med en hele tyvebande og slog mine T'Pups en hak til ned af Steals listen, så ville antallet af 1. pladser hive mig den sidste vej over stregen og fæstne mine klæbrige fingre på pokalen der nu efter tre sæsoner er groet fast på domicilen i Helsingør.

For at få spænding tilbage i ligaen vil det overlegne franchise nok ikke afvise handler i offseason for nogen som helst af sine spillere - ej heller de ellers logisk urørlige... dog vil der jo skulle snakkes top 3 picks og andet godt fra havet for at bryde et sikkert mesterhold op og gøre det interessant for GM Ravn her at tænke i nye baner.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Dejlige stats fra mine unge folk her på falderebet:

Maxiell med: 28-8-2-0-3
Conley med: 15-7-3-2

Og så skal man jo ikke glemme Stoudemire med hans 37-11-1-2-2

Jeg ser lyst på fremtiden :roll

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Danish TWolf skrev:

For at få spænding tilbage i ligaen vil det overlegne franchise nok ikke afvise handler i offseason for nogen som helst af sine spillere - ej heller de ellers logisk urørlige... dog vil der jo skulle snakkes top 3 picks og andet godt fra havet for at bryde et sikkert mesterhold op og gøre det interessant for GM Ravn her at tænke i nye baner.

😆 Det er da også en måde at sige at man ikke har råd til at beholde sine spillere, når de nu skal ud og forhandle ny løn... 😆

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Danish TWolf skrev:

😆 er det ikke bare en ny måde at sige at man ikke har råd til sine unge spillere, når de nu skal have ny løn ?

Oprindeligt skrevet af: Miller31

bozzy skrev:

Danish TWolf skrev:

😆 er det ikke bare en ny måde at sige at man ikke har råd til sine unge spillere, når de nu skal have ny løn ?

Præcis.. Det er sjovt som "Kurt ikke hyper sine spillere", men alligevel altid i det skjulte taler værdien op.. Men både Svinet og Kurt skal vel til sommer skære i lønnen, hvilket alt andet lige bør sænke prisen på spillerne!

der ser man så hvorfor der er folk der ligger bedre til end andre... jeg kan da sagtens fortsætte uden handler med alle mine 4 unge studs og score endnu et trofæ - hvis ellers I amatøre kan lægge 2 og 2 sammen 😉

.... så frist mig ikke til at nuppe nr. 4 på stribe. :hug:

iøvrigt... hvordan kan man "hype" D12, Josh, Wade eller Deron 😮

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Danish TWolf skrev:
der ser man så hvorfor der er folk der ligger bedre til end andre... jeg kan da sagtens fortsætte uden handler med alle mine 4 unge studs og score endnu et trofæ - hvis ellers I amatøre kan lægge 2 og 2 sammen 😉

.... så frist mig ikke til at nuppe nr. 4 på stribe. :hug:

Du ved det jo godt... du har de sidste to sæsoner set marginalerne skrumpe ind, og næste sæson ville som denne også afhænge af lige den rigtige portion held. I realiteten er du vel på udkig efter en måde at banke afstenden ned til resten tilbage hvor den var år 1.

:box

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Herligt at Burnin' Reds lige et faldet et par pladser i stilligen så det faktisk ser ud til et top 4 pick 🙂 og med liiiiidt held i lodtrækningen så et bedre pick 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så fik jeg lige selv opdateret min holdeside når nu de korrupte herrer ikke kunne finde ud af det :p..

Mine rådighedsbeløb de næste 2 sæsoner, før jeg har draftet, er:

Næste sæson: 41.267.259
2009: 60.229.786

😮

ReferencerSide 210 af 635Reference