NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2008, 19:12Oprindeligt skrevet af: bozzy😮 Artest skal på ingen måde sendes væk i handel for den overbetalte AK..
😮 Artest skal på ingen måde sendes væk i handel for den overbetalte AK..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2008, 21:52Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Det går nok Andy... trods alt bedre end at stå med for mange kampe tilbage der IKKE bliver benyttet.Men ja, der er egentlig ingen gylden regel for om man skal ligge lidt efter eller foran i kampe, det kommer helt an på hvordan man bedst for brugt de mest producerende af de spillere man gennem sæsonen har på sin roster.
Man kunne jo f.eks. ha' 2 super PG'ere på holdet i første halvdel af sæsonen - så sælge dem begge halvvejs og så stadig ha' brugt alle sine PG kampe optimalt B)
Præcis - lige min strategi. Håber selvfølgelig at der er en masse af jer andre der ikke får spillet alle jeres kampe, så jeg kan beholde 8. pladsen pr. automatik, siden mit hold ikke klarede sig godt nok i starten af sæsonen til at kunne blive oppe i D1.. :noidea
Danish TWolf skrev:
Det går nok Andy... trods alt bedre end at stå med for mange kampe tilbage der IKKE bliver benyttet.Men ja, der er egentlig ingen gylden regel for om man skal ligge lidt efter eller foran i kampe, det kommer helt an på hvordan man bedst for brugt de mest producerende af de spillere man gennem sæsonen har på sin roster.
Man kunne jo f.eks. ha' 2 super PG'ere på holdet i første halvdel af sæsonen - så sælge dem begge halvvejs og så stadig ha' brugt alle sine PG kampe optimalt B)
Præcis - lige min strategi. Håber selvfølgelig at der er en masse af jer andre der ikke får spillet alle jeres kampe, så jeg kan beholde 8. pladsen pr. automatik, siden mit hold ikke klarede sig godt nok i starten af sæsonen til at kunne blive oppe i D1.. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2008, 22:12Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg skal nok få brugt mine kampe inden slutningen 🙂
Jeg skal nok få brugt mine kampe inden slutningen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2008, 14:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg har minus på 35-40 kampe på PG pladsen grundet manglende aktivitet af tidligere GM.
Kæmper som besat for at få indhentet så meget som muligt :o...
Jeg har minus på 35-40 kampe på PG pladsen grundet manglende aktivitet af tidligere GM.
Kæmper som besat for at få indhentet så meget som muligt :o...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2008, 0:31Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Jeg har minus på 35-40 kampe på PG pladsen grundet manglende aktivitet af tidligere GM.Kæmper som besat for at få indhentet så meget som muligt :o...
Uha, sikke noget sovs..
Jeg har en 10-15 kampe i minus på C-pladsen, og nu har Kaman fået (endnu) en skade, hvilket efterlader mig med én C-eligible spiller formentlig til resten af sæsonen.. tror kun jeg kan beholde den 8.plads hvis et par andre managers spiller ekstremt dårligt.. *krydser fingre*!!
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg har minus på 35-40 kampe på PG pladsen grundet manglende aktivitet af tidligere GM.Kæmper som besat for at få indhentet så meget som muligt :o...
Uha, sikke noget sovs..
Jeg har en 10-15 kampe i minus på C-pladsen, og nu har Kaman fået (endnu) en skade, hvilket efterlader mig med én C-eligible spiller formentlig til resten af sæsonen.. tror kun jeg kan beholde den 8.plads hvis et par andre managers spiller ekstremt dårligt.. *krydser fingre*!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2008, 21:36Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenFedt - så ryger Gooden lige ud for resten af sæsonen. Rigtig godt når man kæmper om at blive i D1
Fedt - så ryger Gooden lige ud for resten af sæsonen. Rigtig godt når man kæmper om at blive i D1
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2008, 21:42Oprindeligt skrevet af: wukhangJonas Emiliussen skrev:
Fedt - så ryger Gooden lige ud for resten af sæsonen. Rigtig godt når man kæmper om at blive i D1Du har kun haft uheld med ham efter vi lavede den trade
Jonas Emiliussen skrev:
Fedt - så ryger Gooden lige ud for resten af sæsonen. Rigtig godt når man kæmper om at blive i D1
Du har kun haft uheld med ham efter vi lavede den trade
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2008, 22:17Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenIkke ligefrem - Efter han kom til Bulls var han jo ON FIRE! Så ødelagde skaden det lige.
Ikke ligefrem - Efter han kom til Bulls var han jo ON FIRE! Så ødelagde skaden det lige.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. april 2008, 9:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPiiiiiiiiiis.. Jeg kommer lige i tanke om, at som stillingen er nu i både NBAiKL D2 og NBA, skal jeg håbe på at Miami får #1 picket..
Catch 22... Indeed.... 🙁
Piiiiiiiiiis.. Jeg kommer lige i tanke om, at som stillingen er nu i både NBAiKL D2 og NBA, skal jeg håbe på at Miami får #1 picket..
Catch 22... Indeed.... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. april 2008, 11:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHva' så Schweinhund, ruller du om på ryggen og stikker grisetæerne i vejret ??
Lige meget hvordan jeg slicer og dicer den, så kan jeg ikke få dig op og nuppe den sejr, medmindre der sker skader eller DNP'er på mit hold... så skal der til gengæld heller ikke så meget til. Ved nuværende rates, så snakker vi ca. 200 point (alt afhængig af om du kan få afviklet hele 13 SF kampe :roll ).
Rbs og Blk røg med satsningen på AI+SJax... mens det godt nok er nok til at nuppe AlphaHans i dishes, så er der for langt op til farmand.
Det lugter af Three-Peat :hug:
Hva' så Schweinhund, ruller du om på ryggen og stikker grisetæerne i vejret ??
Lige meget hvordan jeg slicer og dicer den, så kan jeg ikke få dig op og nuppe den sejr, medmindre der sker skader eller DNP'er på mit hold... så skal der til gengæld heller ikke så meget til. Ved nuværende rates, så snakker vi ca. 200 point (alt afhængig af om du kan få afviklet hele 13 SF kampe :roll ).
Rbs og Blk røg med satsningen på AI+SJax... mens det godt nok er nok til at nuppe AlphaHans i dishes, så er der for langt op til farmand.
Det lugter af Three-Peat :hug: