Black Ravens
Citat fra Kurt Ravn på 13. september 2026, 17:25...som er ved at overveje navne og logo skifte, efter en relokering til Fredensborg, er jo presset til at smide to af de store kontrakter/navne, og ingen gider byde i nærheden af 20 cent på dollaren her.
Enhver der måtte have interesse i Haliburton, Banchero, eller potentielt Duren - kan skrive sig på listen, og så må vi prøve at se hvordan en evt. handel kan lade sig gøre uden at jeg får særlig meget løn retur.
Skriv -enten her i tråden eller i PB til mig- hvilke(n) af de ovennævnte du har i tankerne og hvilke af din aktiver der HELT sikkert IKKE kan inkluderes i en handel... Kunne du se et aktivt (specielt et pick) inkluderet HVIS du fik andre picks retur i handlen så skal du ikke udelukke disse - jeg har i årets dybe draft flg. tilgængelige picks: #13, 18, 20, 22.
Prioritere at komme opad i dette års draft til top 8.
...som er ved at overveje navne og logo skifte, efter en relokering til Fredensborg, er jo presset til at smide to af de store kontrakter/navne, og ingen gider byde i nærheden af 20 cent på dollaren her.
Enhver der måtte have interesse i Haliburton, Banchero, eller potentielt Duren - kan skrive sig på listen, og så må vi prøve at se hvordan en evt. handel kan lade sig gøre uden at jeg får særlig meget løn retur.
Skriv -enten her i tråden eller i PB til mig- hvilke(n) af de ovennævnte du har i tankerne og hvilke af din aktiver der HELT sikkert IKKE kan inkluderes i en handel... Kunne du se et aktivt (specielt et pick) inkluderet HVIS du fik andre picks retur i handlen så skal du ikke udelukke disse - jeg har i årets dybe draft flg. tilgængelige picks: #13, 18, 20, 22.
Prioritere at komme opad i dette års draft til top 8.