NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra Bo Kjøller på 5. oktober 2026, 8:50Og spændende hvad Kurt finder på af justeringer, da han forsat mangler at skille sig af med MEGET løn. Og Duren blev ikke lettere at sælge, med ca 6 millioner ekstra det første kontraktår.
Og spændende hvad Kurt finder på af justeringer, da han forsat mangler at skille sig af med MEGET løn. Og Duren blev ikke lettere at sælge, med ca 6 millioner ekstra det første kontraktår.
Citat fra Jonas Emiliussen på 5. oktober 2026, 9:42Hold da op, jeg er ikke sikker på jeg er på den rigtige side - roser Bo mit hold? 😳
Hold da op, jeg er ikke sikker på jeg er på den rigtige side - roser Bo mit hold? 😳
Citat fra Jonas Emiliussen på 5. oktober 2026, 9:42Men tak begge. Ingen tvivl om jeg gerne ville gøre noget ved PG situationen, men ellers må jeg håbe på at dybden kan klare det
Men tak begge. Ingen tvivl om jeg gerne ville gøre noget ved PG situationen, men ellers må jeg håbe på at dybden kan klare det
Citat fra Bo Kjøller på 5. oktober 2026, 10:21Citat fra Jonas Emiliussen på 5. oktober 2026, 9:42Hold da op, jeg er ikke sikker på jeg er på den rigtige side - roser Bo mit hold?
Tag det som du vil 😅 Men efter det evige rebuild ser holdet ud til være klar 💪🏽
Citat fra Jonas Emiliussen på 5. oktober 2026, 9:42Hold da op, jeg er ikke sikker på jeg er på den rigtige side - roser Bo mit hold?
Tag det som du vil 😅 Men efter det evige rebuild ser holdet ud til være klar 💪🏽
Citat fra Bo Kjøller på 5. oktober 2026, 10:22Den snak er vist også død nu, da jeg ikke har penge til Duren….
Den snak er vist også død nu, da jeg ikke har penge til Duren….
Citat fra Kurt Ravn på 5. oktober 2026, 20:57Hvis der kommer tre hold ind via expansion næste sommer, skal der så være nedrykkere fra D1 - og hvis ja, skal det så ikke kun være én? Så kan der være to oprykkere (i stedet for 3) og så fylder expansion hold op i D2 = 10+10. ??
Hvis der kommer tre hold ind via expansion næste sommer, skal der så være nedrykkere fra D1 - og hvis ja, skal det så ikke kun være én? Så kan der være to oprykkere (i stedet for 3) og så fylder expansion hold op i D2 = 10+10. ??