Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Picks for 3 år i stedet for 2

Picks 3 år ud i fremtiden i stedet for 2?
Ja tak
Nej tak

Jeg vil løbende kaste lidt forslag op i luften, som eksempelvis med at slå divisionerne sammen til én liga. Det er ikke fordi det er ændringer jeg har i sinde at vi absolut skal have indført, men blot for at se om vi kan/har behov for at ændre på nogle ting.

En tanke jeg havde, var at man kunne trade picks 3 år ud i fremtiden i stedet for 2 - og der ville jeg naturligvis gerne have fordele og ulemper på banen.

Fordelen er, at hold der er tæt på toppen, men mangler det sidste for at kunne sparke døren ind, har ekstra aktiver at rykke med ift. at forstærke sig. Flere værdifulde aktiver må alt andet lige også give mere aktivitet.

Ulempen er, er at hold måske går lidt for meget all-in, mislykkedes, og mister modet og forlader os. Men hvor tit sker det, at folk forlader ligaen fordi de ikke vinder frem for at de forlader os, fordi der kommer andre ting i vejen som børn, koner og den slags (semi-oprigtigt spørgsmål, da jeg ikke har styr på det).

Der ville komme en ændring ift. reglerne om trades vedr. picks, så man stadig ikke bare kan satse hele butikken hele tiden.

Som sagt - det er ikke en officielt afstemning ift. om det skal indføres eller ej, men om folk finder det interessant som mulig ændring.