NBAiDL box
Citat fra Stefan Nellemoes på 28. september 2026, 14:17Det virker til at der er opbakning til en fælles kasse, der skal dække alt fra serverudgifter og udgifter ifm. opbygning/vedligehold af hjemmeside til alt det vi ikke har aftalt endnu (påskefrokost, julefrokost eller en lille præmie her og der måske?).
Vi har ikke aftalt om det skal være 50.- eller 100.- årligt. Jeg er som sådan imod, at man indfører et årligt beløb, når nu man ikke skrev under på det, da man indtrådte i ligaen - men jeg tænker, at vi alle er myndige og derfor må forventes at kunne finde 100.- årligt til formålet.
Jeg har oprettet en NBAiDL box som man kan sende beløbet til, når det lige passer ind i budgettet - så det skal ikke nødvendigvis være i dag, ligesom man også kan sende 50.- to gange, hvis lokummet rigtigt brænder og hver en krone skal vendes.
Alle penge der ryger ud af kassen, kan ses af de personer der bliver inviteret. Til det skal jeg bruge et telefonnummer. Alternativt, kan jeg eksporte listen en gang i mellem - med mindre folk påstår at de stoler på mig, og at der ikke er behov for det. Pengene bliver ikke overført til min egen konto ved indbetaling - så de vil stå urørt, indtil der enten skal betales for serveren, købes ting til diverse udstyr/programmer eller hvad vi ellers kan finde på.
Har man mobilepay, kan man sende til 4694HR eller trykke her. Torkil og Kurt: I må på posthuset og indbetale i stedet...
Det virker til at der er opbakning til en fælles kasse, der skal dække alt fra serverudgifter og udgifter ifm. opbygning/vedligehold af hjemmeside til alt det vi ikke har aftalt endnu (påskefrokost, julefrokost eller en lille præmie her og der måske?).
Vi har ikke aftalt om det skal være 50.- eller 100.- årligt. Jeg er som sådan imod, at man indfører et årligt beløb, når nu man ikke skrev under på det, da man indtrådte i ligaen - men jeg tænker, at vi alle er myndige og derfor må forventes at kunne finde 100.- årligt til formålet.
Jeg har oprettet en NBAiDL box som man kan sende beløbet til, når det lige passer ind i budgettet - så det skal ikke nødvendigvis være i dag, ligesom man også kan sende 50.- to gange, hvis lokummet rigtigt brænder og hver en krone skal vendes.
Alle penge der ryger ud af kassen, kan ses af de personer der bliver inviteret. Til det skal jeg bruge et telefonnummer. Alternativt, kan jeg eksporte listen en gang i mellem - med mindre folk påstår at de stoler på mig, og at der ikke er behov for det. Pengene bliver ikke overført til min egen konto ved indbetaling - så de vil stå urørt, indtil der enten skal betales for serveren, købes ting til diverse udstyr/programmer eller hvad vi ellers kan finde på.
Har man mobilepay, kan man sende til 4694HR eller trykke her. Torkil og Kurt: I må på posthuset og indbetale i stedet...
Citat fra Stefan Nellemoes på 1. oktober 2026, 11:53Tråden er røget væk fra forsiden, og det har lige været pengedag - så lad os lige få den op igen...
Tråden er røget væk fra forsiden, og det har lige været pengedag - så lad os lige få den op igen...

Citat fra Jonas Emiliussen på 1. oktober 2026, 13:36Hermed overført - og tak igen.
Hermed overført - og tak igen.
Citat fra Torkil Bang på 1. oktober 2026, 16:02Jeg må hellere finde en 100 kr. seddel at telegrafere til Fyn og komme op på siklen...
Jeg må hellere finde en 100 kr. seddel at telegrafere til Fyn og komme op på siklen...
Citat fra Bo Kjøller på 2. oktober 2026, 8:28Da vipps (det norske mobilepay) ikke godkendte det nummer/kode, så betaler Ryan for mig.
Ja, sådanne er han 🙏🏼
Da vipps (det norske mobilepay) ikke godkendte det nummer/kode, så betaler Ryan for mig.
Ja, sådanne er han 🙏🏼
Citat fra Ryan Østergaard på 2. oktober 2026, 8:50Så er der betalt for Bo the Penetrator
the Norwegian Violator
The Bornholmer Fornicator
The 40 plus Mutilator
who always has Rosé in his refrigirator
The 100% guarenteed impregnator
Så er der betalt for Bo the Penetrator
the Norwegian Violator
The 40 plus Mutilator
Citat fra Stefan Nellemoes på 2. oktober 2026, 9:29Jeg tænker at Bo skal overføre selv, for hvert af de navne du har skrevet. Sådan må reglerne være.
Jeg tænker at Bo skal overføre selv, for hvert af de navne du har skrevet. Sådan må reglerne være.
Citat fra Ryan Østergaard på 2. oktober 2026, 9:30Citat fra Stefan Nellemoes på 2. oktober 2026, 9:29Jeg tænker at Bo skal overføre selv, for hvert af de navne du har skrevet. Sådan må reglerne være.
Ha Ha så tilføjer jeg lige nogle flere 😉
Citat fra Stefan Nellemoes på 2. oktober 2026, 9:29Jeg tænker at Bo skal overføre selv, for hvert af de navne du har skrevet. Sådan må reglerne være.
Ha Ha så tilføjer jeg lige nogle flere 😉
Citat fra Bo Kjøller på 2. oktober 2026, 9:48Citat fra Ryan Østergaard på 2. oktober 2026, 8:50Så er der betalt for Bo the Penetrator
the Norwegian Violator
The 40 plus Mutilator
Du er en digter af Guds nåde 😱
Citat fra Ryan Østergaard på 2. oktober 2026, 8:50Så er der betalt for Bo the Penetrator
the Norwegian Violator
The 40 plus Mutilator
Du er en digter af Guds nåde 😱
Citat fra Torkil Bang på 2. oktober 2026, 11:43Ryan the Rapper!
Jeg kunne ikke finde et posthus, men fik hjælp af en af mine nevøer til at sende penge på Mobilepay. Godt at der nu går et år, før jeg skal igennem det cirkus igen.
Ryan the Rapper!
Jeg kunne ikke finde et posthus, men fik hjælp af en af mine nevøer til at sende penge på Mobilepay. Godt at der nu går et år, før jeg skal igennem det cirkus igen.