Ekspansion 2027
Citat fra Stefan Nellemoes på 22. september 2026, 9:48Da det ikke bare skal være en beslutning, der er trukket ned over hovedet på de, der ikke har kunne følge med i gruppe-chatten, kommer der hermed en officiel afstemning vedr. ekspansion 2027. Jeg selv og Hoppes ven (formoder jeg det er?) har interesse i at lege med i ligaen fra 2027-28 sæsonen.
I ved formentlig alle hvordan ekspansions-draften kommer til at foregå ift. at beskytte spillere - hvis ikke, så råb højt. Ellers, så svar bare her: Godkender du at der fra 2027-28 indtræder 2 ny hold i ligaen?
Svaret i afstemningen tæller som en stemme og skulle gerne være anonym. I tråden kan man sagtens komme med kommentarer, spørgsmål og alt andet - men man stemmer IKKE ved at skrive ja tak - 2 stk i tråden. Vi er ikke Meny der sælger Mars-is.
I forfatningen står der skrevet, at 2/3 skal godkende. Vi runder op, så 12 ud af 17 skal godkende, for at det bliver vedtaget.
Da det ikke bare skal være en beslutning, der er trukket ned over hovedet på de, der ikke har kunne følge med i gruppe-chatten, kommer der hermed en officiel afstemning vedr. ekspansion 2027. Jeg selv og Hoppes ven (formoder jeg det er?) har interesse i at lege med i ligaen fra 2027-28 sæsonen.
I ved formentlig alle hvordan ekspansions-draften kommer til at foregå ift. at beskytte spillere - hvis ikke, så råb højt. Ellers, så svar bare her: Godkender du at der fra 2027-28 indtræder 2 ny hold i ligaen?
Svaret i afstemningen tæller som en stemme og skulle gerne være anonym. I tråden kan man sagtens komme med kommentarer, spørgsmål og alt andet - men man stemmer IKKE ved at skrive ja tak - 2 stk i tråden. Vi er ikke Meny der sælger Mars-is.
I forfatningen står der skrevet, at 2/3 skal godkende. Vi runder op, så 12 ud af 17 skal godkende, for at det bliver vedtaget.
Citat fra Bo Kjøller på 22. september 2026, 10:10jeg har muligvis også en kandidat i baghånden (hvis vi mangler).
jeg har muligvis også en kandidat i baghånden (hvis vi mangler).
Citat fra Torkil Bang på 22. september 2026, 14:55Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.
Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.
Citat fra Stefan Nellemoes på 22. september 2026, 15:12Citat fra Torkil Bang på 22. september 2026, 14:55Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.
20 er grænsen (og det optimale). Så efter det, er det venteliste ja.
Citat fra Torkil Bang på 22. september 2026, 14:55Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.
20 er grænsen (og det optimale). Så efter det, er det venteliste ja.