Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Ekspansion 2027

Godkender du 2 nye hold fra 2027?
Ja11 stemmer · 100,00%
Nej0 stemmer · 0,00%
11 deltagere

Da det ikke bare skal være en beslutning, der er trukket ned over hovedet på de, der ikke har kunne følge med i gruppe-chatten, kommer der hermed en officiel afstemning vedr. ekspansion 2027. Jeg selv og Hoppes ven (formoder jeg det er?) har interesse i at lege med i ligaen fra 2027-28 sæsonen.

I ved formentlig alle hvordan ekspansions-draften kommer til at foregå ift. at beskytte spillere - hvis ikke, så råb højt. Ellers, så svar bare her: Godkender du at der fra 2027-28 indtræder 2 ny hold i ligaen?

Svaret i afstemningen tæller som en stemme og skulle gerne være anonym. I tråden kan man sagtens komme med kommentarer, spørgsmål og alt andet - men man stemmer IKKE ved at skrive ja tak - 2 stk i tråden. Vi er ikke Meny der sælger Mars-is.

I forfatningen står der skrevet, at 2/3 skal godkende. Vi runder op, så 12 ud af 17 skal godkende, for at det bliver vedtaget.

jeg har muligvis også en kandidat i baghånden (hvis vi mangler).

Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.

Citat fra Torkil Bang på 22. september 2026, 14:55

Hvis der kommer tre nye (eller tilbagevendende) GMer, er jeg også med på den. Over 20 tænker jeg venteliste som i gamle dage.

20 er grænsen (og det optimale). Så efter det, er det venteliste ja.