Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

Espergærde Black Ravens

Som det ikke er gået ret mange GM'eres næse forbi, så skal den gamle Ravn af med en hulens masse salary - nu hvor Duren ikke nøjedes med QO alligevel.  Dermed går mesterskabschancen fløjten, og jeg er tvunget til at lade 2 af mine store esser vandre ud.

Der har hidtil ikke været interesse i at give mere end 5-10% af deres reelle værdi, så vi er derhenne hvor 1. runde pick kan være nok til at lande en eller to af dem up front.  Pt. er der kun 2. runde picks og unge potentielle front-court folk i tilbudene, men hvis du har interesse i en af dem, så sig til og jeg prøver at se hvad jeg evt. kan acceptere at nøjes med.

Vi snakker;  Banchero (41,2M), Haliburton (48,9M) og Duren (34,5M).  Jeg kan inkludere egne picks og en eller flere af de nyligt draftede rookies hvis det der kommer retur er attraktivt nok - 1. runde picks og/eller billige kontrakter er naturligvis en nødvendighed, da salary skal ud.

Der skal rykkes i løbet af de næste dage.

Mere specifikt... hvis nogen vil have Duren for en startende C der koster max 7 mio. kr. så siger man til.