Beskyttelse på picks?
Citat fra Stefan Nellemoes på 1. oktober 2026, 12:15Jeg har nævnt det ét eller andet sted, men kan ikke huske hvor - så der kommer lige (endnu) en forslags-tråd her. Kunne folk have interesse i, at man fra næste sæson (2027-28) kan have beskyttelse på et pick i en handel (jeg tænker 1, 1-2 eller 1-2-3)? Der er igen-igen en afstemning, men det er kun for at folk kan give deres mening til kende uden at skulle lave indlæg i tråden - der er ikke tale om en officiel afstemning.
Jeg har fået ChatGPT til at forklare kort og godt, hvordan det skulle fungere. Det er op til den enkelte om det er noget man vil benytte sig af, hvis det bliver indført - så det vil ikke være en ændring som man vil blive tvunget til at benytte sig af.
Forslaget tager udgangspunkt i at AAA sender deres 1st 2027 til AHF med top-3 protection.
Jeg har nævnt det ét eller andet sted, men kan ikke huske hvor - så der kommer lige (endnu) en forslags-tråd her. Kunne folk have interesse i, at man fra næste sæson (2027-28) kan have beskyttelse på et pick i en handel (jeg tænker 1, 1-2 eller 1-2-3)? Der er igen-igen en afstemning, men det er kun for at folk kan give deres mening til kende uden at skulle lave indlæg i tråden - der er ikke tale om en officiel afstemning.
Jeg har fået ChatGPT til at forklare kort og godt, hvordan det skulle fungere. Det er op til den enkelte om det er noget man vil benytte sig af, hvis det bliver indført - så det vil ikke være en ændring som man vil blive tvunget til at benytte sig af.
Forslaget tager udgangspunkt i at AAA sender deres 1st 2027 til AHF med top-3 protection.