|
Russell Westbrook
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 07-02-2010 08:16
|

Administrator
Antal indlæg: 5565
|
... God damn, det var ikke så forfærdeligt langt fra en "Hakeem" der.
Westbrook manglede 3 rebounds og 2 steals in en quardruple double i nat, og selvom det var mod Monta Ellis (og der får man sq godt nok mulighed for nogle steals) så er det jo imponerende af den unge guard.
Så selvom man er anden violin til Durant skal man ikke tro man kan holdes i skyggen du. |
| |
|
|
| reignmannr1 |
Lagt på d. 07-02-2010 08:36
|
Bruger
Antal indlæg: 875
|
Westbrook er alt for vild, nu har jeg ham også på mit keeper league hold, og er nok den spiller jeg følger mest i NBA, han er blevet meget bedre i år til at fordele bolde. Og sætte sine holdkammerater op.
Det virker dog som om han nogle gange holder sig tilbage rent offensivt, fordi de kører så meget på Durant hvilket jo ikke er en dum ting, da manden en gal rent offensivt.
Westbrook har også udviklet et midrangr jumpshot det stort er umuligt at dække da han bruger sin hurtighed til at skabe sig plads.
Jeg regner stærkt med han udvikler sig endnu mere rent offensivt de næste par år,
og derefter vil han være en top 5 pg i NBA hvilket han er tæt på at være allerede nu, er dog sikker på at spillede han på et hold hvor han var the man,
ville han uden tvivl være den bedste spiller fra sidste års draft.
Og ja nattens statline er rimelig vild, uanset om det er så er mod Monta Ellis der ikke har noget imod at smide bolden væk 6-7 gange til sin modstander.
Ryan østergaard |
| |
|
|
| Jonas Emiliussen |
Lagt på d. 07-02-2010 14:40
|

Skribent
Antal indlæg: 1329
|
reignmannr1 skrev:
...er dog sikker på at spillede han på et hold hvor han var the man,
ville han uden tvivl være den bedste spiller fra sidste års draft.
Arh, tvivler sgu stærkt på det. Derrick Rose er en bedre spiller end Westbrook nogensinde bliver - og personligt mener jeg jo også, at Mayo er ligeså.
Så jeg dig i øvrigt ikke i Nørrebro-hallen idag?
"Oooooooo Weeeeeee. It's Velvet Hoop.
Wristband full of loot right next to my Shoot. Ing. Hand.
What's the temperature Sam?
80 degrees. I make a D freeze."
Kevin Durant aka. Velvet Hoop |
| |
|
|
| reignmannr1 |
Lagt på d. 07-02-2010 15:26
|
Bruger
|
Hmm nu er eg så uenig med Rose mener her klart Westbrook har mere at byde på, han er allerede nu en bedre rebounder, forsvarer og til dels også en bedre assist mager end Rose, men det kan være Rose havde flere assist ved at spille med Durant, men det ville så også cutte lidt ned i point.
Skulle du også spille kamp
Jo var i nørrebro hallen idag skulle spille kamp mod Amager kl 09:30
Ryan østergaard |
| |
|
|
| Jonas Emiliussen |
Lagt på d. 07-02-2010 15:39
|

Skribent
|
Men Rose kan være go-to-guy, det kan jeg slet ikke se Westbrook blive.
Syntes nok det var dig, som jeg så. Jeg spillede lige efter jer. Det var da noget af en intens afslutning - og hvad lavede du lige med rebounden på straffe-skuddet
| |
|
|
| reignmannr1 |
Lagt på d. 07-02-2010 15:55
|
Bruger
|
Hmm synes nu godt westbrook kan være go to guy, men det bliver han ikke nu ghan spiller sammen med Durant.
Ja troede det var and 1 så kun 1 straffe, men ja intens aflsutning og fedt vi vandt he eh, vandt i jeres kamp
Ryan østergaard |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 07-02-2010 16:01
|

Bruger
Antal indlæg: 1771
|
RW's stats lyver jo ikke men jeg har også meget svært ved at se RW som en go-to guy.
Han har Durant som tager det meste af opmærksomheden og hvis du fjernede ham, så RW blev the man ville han få det meget svært tror jeg.
Crick |
| |
|
|
| Jonas Emiliussen |
Lagt på d. 07-02-2010 16:09
|

Skribent
|
Haha okay... Nope, vi spillede en rigtig skod-kamp.
Er desuden meget enig med Crick
| |
|
|
| SISUallstar |
Lagt på d. 07-02-2010 19:07
|
Bruger
Antal indlæg: 125
|
Westbrook har udviklet sig rigtig fint, men hvis han nogensinde skulle blive the man måtte han da godt have en noget bedre FG%. |
| |
|