|
CHICAGO BULLS
|
| Miller31 |
Lagt på d. 08-02-2010 21:47
|

Skribent
Antal indlæg: 3465
|
Skal blankt erkende jeg ikke har set Bulls i januar, indtil da var han dog langt fra så overbevisende som sidste sæson(anklen kan dog have spillet ind). Alt i alt mangler han dog IMO nogle af de menneskelige egenskaber som leder. Skulle jeg vælge en til at lede mit hold de næste 10 år, så ville jeg otte dage om ugen vælge CP af de to.
Deng kan du slet ikke hive frem, henter man LeBron, så skal Deng væk, for at kunne matche op, og desuden have muligheder lønmæssigt. Noah er og Rose er stærke spillere, men hverken Johnson eller Gibson betyder det store i den sammenhæng.
Alt i alt kommer vi altså frem til at Bulls kan tilbyde Rose og Noah, samt noget cap. Nuvel, det er bestemt habilt, men helt ærligt, så er det ikke meget mere end så mange andre.
“When he’s old and in a wheelchair, they’re going to roll him out onto the Garden court and he’s still going to hit threes." Spike Lee. |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 08-02-2010 22:33
|

Bruger
Antal indlæg: 1771
|
Jeg forstår ikke hvorfor Deng skal væk...???
Fint med mig hvis de trader ham men så får de jo også en spiller eller to retur, som ville kunne indgå i Bulls line-up. Jeg ved godt Deng ikker er en superstjerne men er ret sikker på at Bulls ikke bare giver ham væk.
Jeg kan dog ikke se hvorfor han ikke skulle kunne spille med LBJ? Han har alle de kvaliteter som mange siger Cavs mangler i deres PF for at hjælpe LBJ optimalt.
Lige pt. ville jeg da også vælge CP, som leder af mit hold men han har trods alt også igang med sin 5 sæson nu.
Rose har spillet 130 kampe i NBA og er igang med at fører sit hold i PO for andet år i træk, voldtog Bosotn i 7 kampe sidste år i PO (20 point - 7 ass. - 6,7 reb.) og han er lige blevet udnævnt til All-Star holdet.
Jeg bryder mig egentlig ikke om, at sammeligne på denne men Chris Paul brugte 3 sæsoner på at komme i PO, så at sige at Rose ikke kan lede et hold vil jeg nok sige er at overdrive en smule.
Nu må vi heller ikke glemme at Bulls også har Hinrich, som enten kan bruges som trade bait eller man kan beholde ham som en combo guard.
Crick |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 08-02-2010 22:42
|

Administrator
Antal indlæg: 5565
|
Crick skrev:
LBJ kan da ihvertfald tvinge Cavs til at lave et sign and trade men, så bestemmer han jo også mere eller mindre hvem der ryger den anden vej. (Hinrich, Salmons + lidt løst)
Miami tror jeg næppe han vælger, de er i mine øjne et l*rte hold... Bulls har så mange gode brikker der bare mangler et hjørne brik for, at blive fuldendt.
I Chicago ville han spille sammen med Deng, Noah, Gibson og Rose og i Miami viller han spille med Wade og Beasley (headcase), som spiller samme position og that's it...
LBJ kunne også vælge at tage lidt mindre (stadig en max kontrakt fra Bulls) og spille sammen med Hinrich, Salmons og de før nævnte spillere.... MESTERSKAB uden tvivl....
Det er da det man kan kalde et farvet indlæg 
First off, Beasley spiller kun PF i Miami, ikke SF - så ikke samme position (man kan altid diskutere om han burde spille SF, men det mener jeg nu ikke ligger i kortene). l*rte hold ??? De har da mindst ligeså meget at byde på som CHI - måske ikke ligeså dybt (eller rettere de er IKKE lige så dybe), men impact mæssigt matcher de da vist rimelig godt, men det vigtigste er vel din kommentar om at CHI bare er en hjørne brik fra.. det behøves et hold jo ikke være hvis de får LBJ, så skal de jo "bare" ha' nok støttespillere.
Hvis CHI skal lave en sign'n'trade så hedder den nok Deng+Noah eller sådan noget, og så er det Rose og LBJ mod verden. Hvis MIA så er det vel Beastley + udløbende + picks og så er det Wade og LBJ mod verden... hvad tror du LBJ har mest lyst til 
Basically Wade+LBJ = championship ... Og selvom Rose + LBJ også nemt kunne være det, så er der vel ingen grund til at tro at LBJ foretrækker The Windy City fremfor South Beach. |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 08-02-2010 23:00
|

Bruger
|
Selvfølgelig er det farvet hvad havde du regnet med... 
Chicago skiller sig aldrig af med Noah og det ville LBJ da heller ikke ha' at de gjorde hvis der blev lavet et sign and trade.
Det ville nok nærmere blive Hinrich + Deng eller Salmons.
Hvis man kigger bare en sæson frem, så mener jeg at Miami's run er ved at være slut. O'Neal karriere går kun en vej og det er nedad. Haslem det samme og ham kan jeg faktisk godt lide. Beasley er et headcase og han får vist ikke engang lov til at spille når det strammer til længere. Hvem har de så udover det der er værd at fremhæve? Chalmers?
Chicago har så mange flere strenge at spille på end Miami og Chicago er klar til at der kommer en ægte superstjerne og overtager faklen fra Jordan.
Bare vent og se drenge LBJ og Rose henter mesterskabet hjem til Chicago.
Redigeret af Crick d. 08-02-2010 23:03
Crick |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 09-02-2010 06:35
|

Administrator
|
Jeg ved ikke lige hvorfor du kører på med Beasley som et headcase... Efter at han lagde festerne og alkoholen på hylden i offseason, har han jo kun haft pil opad.
Det har altid været Haslem der lukker kampene, mens Beasley lægger ud, samt trækker læsset når Wade ikke er inde. Han er jo netop ved at vise at han indeholder rigeligt til at være second option bag Wade - så når hans defensive spil er udviklet vil han jo være et monster, da jeg har svært ved at se nogen der kan matche hans offensive kvaliteter i de seneste par årgange.
Jeg kan nu egentlig godt li' Rose, men om 2 år er jeg sikker på at der vil være lige så mange der ville vælge Beasley som Rose i en draft do-over.
JO er history (men en satans god 20-25min finesse-banger (ja det mente jeg faktisk) under kurven. Han har faktisk ikke været bedre længe, men alligevel er han jo i trade scenarios en god brik bare pga hans kontrakt.
I mine øjne bør MIA fokusere på en god PG i stedet, og så selvf. en SF - og her kommer LBJ så ind Her er så spørgsmålet om overhovedet nogen af de helt store (og specielt da Wade og LBJ) har lyst til at dele rampelyset på et hold??? OG DET, er vel CHI største chance for at lande LBJ, CB4 eller Wade... og igen, tror jeg at chancen for at LBJ/Wade bliver hvor de er, er oppe omkring 80-90%, og skulle én af dem vælge at tage til Chi-Town så tror jeg absolut mest på Wade. Går LBJ fra CLE, så skal han sq nok til Østkysten - den hustler. |
| |
|
|
| KnatLouie |
Lagt på d. 09-02-2010 19:41
|

Bruger
Antal indlæg: 621
|
Crick skrev:
Hvem har de så udover det der er værd at fremhæve? Chalmers?
SUPER MARIO CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALMERS!! 
Bare vent.. han er all-star inden 2015..
“I’m big and I’m bowling, but no, I’m not a big bowler.”
– Kurt Rambis, at Vlade Divac’s Charity Bowl |
| |
|
|
| madsberggreen |
Lagt på d. 09-02-2010 19:56
|

Skribent
Antal indlæg: 1624
|
Danish TWolf skrev:
finesse-banger
Fnis
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam |
| |
|
|
| Danish TWolf |
Lagt på d. 09-02-2010 20:26
|

Administrator
|
madsberggreen skrev:
Danish TWolf skrev:
finesse-banger
Fnis
Kommer det fra en der lige har givet head i en anden tråd  |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 19-02-2010 11:29
|

Bruger
|
Nu hvor stormen har lagt sig og kigger på hvilke trades Bulls lavede op til deadline skal der reflekteres.
Salmoms + 2 anden runde picks og muligheden for at bytte første runde picks til næste draft for Warrick og Joe Alexander (Milwaukee).
Det var hvad man kunne regne med.
Bulls går kun efter cap space til denne sommer og Warrick kan sagtens overtage Tyrus plads i rotationen da de ligner hinanden meget i spillestil.
Joe Alexander kommer aldrig i en Bulls trøje og måske aldrig i en anden NBA trøje, han er ren Polyfilla.
Det vigtige her var at komme af med Salmons kontrakt for han har en player option næste år på næsten $6 mill.
Bulls var meget bange for at han ville udnytte denne option og dermed begrænse deres jagt på en stor FA. Personligt tror jeg ikke Salmons udnytter denne option da han så står som URF op til en sæson hvor der formentlig bliver en strejke/lock-out.
Det der bekymre mig mest er at dette trade blev lavet med Milwaukee som er blevet noget bedre med Salmons.
Bulls ligger og kæmper om en PO med netop Bucks så ved at lave denne handel kan Bulls meget nemt ryge ud af PO billedet samtidig med at Bucks så overtage Bulls lottery pick.
Tyrus Thomas for Acie Law, Flip Murray (Bobcats) og et første runde pick
Ligesom med Salmons er dette for at skabe cap space til sommer.
Bulls skulle beslutte sig for om de ville give Tyrus et qualifying offer til $6,3 mill denne sommer eller lade ham smutte for ingenting.
Jeg synes at dette trade er ganske udemærket på papiret når man samtidig ser på Salmons tradet. Bulls får her nogle spillere retur som kan overtage nogle af de minutter Salmons efterlader.
Der er dog det samme problem som med Milwaukee. Bulls kæmper med Bobcats om en PO plads og Charlotte er ligesom Bucks blevet bedre med dette trade.
Alt i alt er jeg ok tilfreds med disse trades, ser man frem til off season giver de mening men Bulls har ikke forbedret deres chancer i år for at komme i PO.
Hvis alt går op i en højre enhed kommer Bulls, Bobcats og Bucks i PO og skubber Heat ud af PO billedet.
Dermed synes Wade måske ikke det er så super en idé at resigne med Heat og vælger derfor Bulls og tager Bosh med sig og danner dermed holdet som vinder de næste 5 mesterskaber.... Jep jeg ved det.... LONG SHOT..... men man har jo lov til at håbe....
Redigeret af Crick d. 19-02-2010 11:31
Crick |
| |
|
|
| Muggs |
Lagt på d. 22-02-2010 13:21
|
Bruger
Antal indlæg: 73
|
Hvad siger i til Bulls' nye folk?
Jeg har set begge kampe efter traden. Og jeg må sige at jeg er rigtig imponeret af Hakim Warrick og Flip Murray. De er faldet rigtig flot ind i rotationen, som om de havde spillet i klubben længe. Og det er helt uden nogen træning. Og Hakim Warrick har virkelig vist mig hvor ringe Tyrus var. Godt nok er Tyrus en fantastisk atlet, som kan hoppe over det hele og blocke mange skud i én kamp, og også have nogle syge drives til kurven. Men hans skud og specielt hans beslutninger var helt ved siden af. Warrick gør de små ting, uden at gøre det alt for besværligt, og kan mange af de samme ting som TT, dog helt uden samme fysik. Men stadig godt at se. Og så har han nogle små postmoves. Glæder mig til at følge dem resten af sæsonen, men hvis Warrick fortsætter sådan, håber jeg de kan få ham på en billig kontrakt næste sæson, som en god backup fra bænken  |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 22-02-2010 13:46
|

Bruger
|
Warrick var jeg ikke bekymret for, han er en Tyrus klon rent fysisk, så der var ingen tvivl om at han nok skullle passe ind hos Bulls om de resigner ham kommer meget an på hvem de ellers signer i off-season. Hvis de får fat i en af disse spillere Boozer, Amar'e, Lee eller Bosh er der ingen grund til at de også signer Warrick.
Du har helt ret i din observation af Tyrus, fysisk freak men han har ingen basket iq overhovet. Hans reboundspil er så dårligt, hvis han bare gad at boxe ud kunne han sagtens snitte 11 stk. pr. kamp men af en eller anden grund nægter han at gøre det.
I år han han og fået den ide at han skal da ha' et runnin' hook shot fra toppen af nøglen i sit skud repertoire det er det mest besynderlige skud jeg længe har set.
Jeg håber Larry Brown kan banke noget fornuft i ham for han har alle muligheder for at blive ne rigtig god spiller hvis han bare gider.
Flip skal bare kunne spille 15 minutter uden at lave for mange fejl, så skal det nok gå. Jeg regner ikke med at se ham i en Bulls uniform næste år.
Redigeret af Crick d. 22-02-2010 13:48
Crick |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 02-03-2010 23:12
|

Bruger
|
NOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Lindsey Hunter bliver waivet af Bulls....!!!!! Hvor kommer vi igennem resten af sæsoen...????
Crick |
| |
|
|
| KnatLouie |
Lagt på d. 02-03-2010 23:22
|

Bruger
Antal indlæg: 621
|
Crick skrev:
NOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
Lindsey Hunter bliver waivet af Bulls....!!!!! Hvor kommer vi igennem resten af sæsoen...????
Arh, hvad sker der for dem, mand!?! Det er jo næsten værre end da de valgte ikke at resigne MJ, Pippen og Rodman på samme tid.. nu kan de da godt vinke farvel til mesterskabet i år...
Men måske Pistons har brug for en 80-årig backup PG?
“I’m big and I’m bowling, but no, I’m not a big bowler.”
– Kurt Rambis, at Vlade Divac’s Charity Bowl |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 03-03-2010 00:09
|

Bruger
|
He he....
Pistons har allerede signet en SG fra Bulls som spiller som en 80 årige, så mon ikke de har lært lidt af det....
Crick |
| |
|
|
| Muggs |
Lagt på d. 03-03-2010 08:38
|
Bruger
|
Crick skrev:
He he....
Pistons har allerede signet en SG fra Bulls som spiller som en 80 årige, så mon ikke de har lært lidt af det....  Men de er jo nok glade for at de kun betaler ham 10 mio. dollars om året  |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 03-03-2010 10:18
|

Bruger
|
Muggs skrev:
Crick skrev:
He he....
Pistons har allerede signet en SG fra Bulls som spiller som en 80 årige, så mon ikke de har lært lidt af det....  Men de er jo nok glade for at de kun betaler ham 10 mio. dollars om året 
Det er payback fra dengang vi signede Ben Wallace....
Crick |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 12-03-2010 10:17
|

Bruger
|
Deng, Noah og nu Rose.... Det er da godt de ikke spiller en så vigtig rolle hos Bulls......   
Crick |
| |
|
|
| Muggs |
Lagt på d. 12-03-2010 15:52
|
Bruger
|
Ja de er ikke ligefrem heldige for tiden Det ser skidt ud mht. PO. Klamt at Milwaukee er gået amok siden traden, og Bobcats også kører okay. |
| |
|
|
| Crick |
Lagt på d. 15-03-2010 10:16
|

Bruger
|
Jeg ved godt det er et par dage siden men hvordan fanden kan der dømmes en flagerant foul på Brad Miller på det her spil?
http://www.youtub...arLFp4c6yU
Jeg kan ikke lade være med, at tænke tilbage på Rondo der næsten rev hovedet af Miller uden der skete noget som helts....
http://www.youtub...pPoZAxgYws
Endnu engang hvor NBA stikker deres store fede p*k op i r*ven på os Bulls fans....
Crick |
| |
|
|
| TimbaWolF |
Lagt på d. 15-03-2010 11:38
|

Bruger
Antal indlæg: 69
|
næste år bliver bulls endnu bedre, bare vent . det er ikke deres år, for mange skader på holdet vil ødelægge deres chancer meget hvis de kommer i PO.
Der bliver kaldt sådanne fejl mod alle hold, no biggie, det er alle dommerne i NBA der ikke er gode nok
Redigeret af TimbaWolF d. 15-03-2010 11:40
Kevin Garnett og Dirk Nowitzki |
| |
|